Paul Pârvulescu,unul dintre idolii suporterilor medieșeni


Astăzi vin cu ceva foarte inedit pentru acest blog. Vă previn că promovarea acestui jucător profesionist este doar un simplu omagiu adus sportului medieșean, nici pe departe nu este ca să zic așa o promovare pe merit, care mai târziu s-ar putea simți în favoarea jucătorului. Deci cu alte cuvinte, Paul Pârvulescu este adus vouă la cunoștință datorită prestațiilor avute până acum în tricoul grupării antrenate de Cristian Pustai. Nu vă gândiți că fundașul stânga, uneori mijlocaș de bandă, poate deveni în viitorul apropiat un nume respectat de către microbiști. Tocmai de aceea prin acest articol îi aduc o binemeritată amintire în ceea ce privește traiectoria carierei sale petrecută în primul eșalon fotbalistic din România. Prin promovarea indirectă de care are parte astăzi Pârvulescu eu nu fac decât un bine suporterilor acestei grupări. Deci să trecem la treabă în totalitate.

Încă din anul promovării ( 2008) , destinele echipei în ceea ce privește menținerea în prima ligă se datorează oarecum prestațiilor excelente făcute de Paul Pârvulescu în cei 3 ani petrecuți pe prima scena fotbalistică din țară. În vârstă de 22 ani, cel considerat copilul de suflet al medieșenilor de pretutindeni și-a făcut de-a lungul șederii permanente în Liga 1 un nume, motiv pentru care eu mi-am dat pălăria jos în privința evoluțiilor avute până în prezent. Turul actualei ediții de campionat s-a încheiat și Gaz Metan Mediaș a obținut de departe cel mai bun loc posibil în cei trei ani de la promovare. Inchegarea echipei este foarte bună și meritul cel mai mare îi revine domnului Pustai, deoarece a știut să aibe răbdare, iar rezultatele au venit de la sine. Domnia sa nu simte deloc presiunea rezultatelor, fiind printre puținii tehnicieni care se poate lăuda că în cadrul echipei sale are liniște deplină. Acest lucru s-a văzut în evoluțiile avute de medieșeni și poziția a 5-a ocupată momentan este pe deplin meritată. Alături de Eric de Oliveira, Paul Pârvulescu reprezintă cel mai răsunător nume din angrenajul medieșenilor. În vara anului trecut se vorbea la un moment dat de un posibil interes din partea nemților de la Hoffenheim.

Ralf Rangnick a fost impresionat de partidele făcute în campionat și a încercat să-l convingă să accepte propunerea de a evolua în Bundesliga. Transferul a căzut definitiv în urma prețului foarte mic oferit de gruparea nemțească și astfel a fost nevoit să-și prelungească actualul angajament care scădea în luna iunie pe încă 3 ani. După părerea mea eventuala achiziționare îi oferea posibilitatea să devină într-adevăr un subiect de discutat aici la mine pe blog. Practic dintr-un scurt omagiu adus lui, putea la fel de bine să-l consider promisiune, dar cum transferul a picat, a rămas la stagiul amintit de către mine în primul rând. Această intenție a mea poate să-i aducă în discuție și pe alți fotbaliști profesioniști care evoluează în Liga 1, însă totul depinde de ceea ce vor realiza pe gazon. Fotbalul autohton nu-l mai privesc de luni bune și astăzi nici nu sunt interesat de ceea ce va realiza Paul Pârvulescu. Eventual, unii dintre prietenii mei bloggeri îmi va spune prestația sa, dacă nu toate bune și frumoase. Foarte rar îmi schimb părerea când vreau într-adevăr să fac un compromis. Repet, nu sunt interesat de ceea ce va juca Pârvulescu în meciul cu Victoria Brănești care va începe de la ora 17:00. Eu doar i-am dedicat o pagină pe acest colț doar datorită faptului că și-a condus echipa excelent, iar el mi-a demonstrat că poate fi amintit astăzi cu mare plăcere. Nu vă așteptați să cred că Paul va rupe norii cum se zice și ar putea deveni un fotbalist respectat. Nici vorbă de așa ceva. Poate doar în condiții excepționale să devină un jucător apreciat de alții, (microbiști de pe întreg mapamondul) .
Reactions

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii